Vis împlinit: Work & travel USA


Final de an doi de facultate Chelmsford, Anglia.
Vorbeam cu colegii, cu prietenii despre ce vom face în ultima vacanță de vară înainte de terminarea facultății, ce și cum va fi...

Mai aveam un an și terminam facultatea de arhitectură.
Cu entuziasmul caracteristic tinereții ne vedeam deja arhitecții viitorului, cei mai de succes, revoluționarii lumii în domeniu, cei mai cei, etc.
Unii știau deja că vor face parte din cabinetele/firmele părinților, colegul meu de cameră francez pleca în Dubai unde tatăl său conducea o companie mare de construcții, iar prietenul bulgar urma să lucreze cu arhitectul șef al Sofiei, pentru majoritatea vacanțele erau deja pline cu programe de internship, colaborări, etc.
Eu, nu aveam nimic concret în afară de certitudinea întoarcerii acasă, dar tatonam și discutam cu cei de acasă pentru a găsi soluții.
Ajuns acasă, un prieten de familie mă prezintă la un cabinet de arhitectură unde stabilim să fac practica pe perioada vacanțelor. Fericit că am și eu de unde învăța să pătrund în tainele meseriei de arhitect,  intru în contact cu echipa cu oameni tineri, simpatici și încep programul.
Bogdan, șeful și antreprenorul la al cărui cabinet ajunsesem, mă descoase pe toate părțile în fiecare dimineață înainte de trece la programul propriu zis al zilei.
Om cu experiență și multe calități printre care și aceea de bun ascultător, îmi ascultă toate poveștile despre ce vreau, în ce direcție mă văd, ce idealuri mă animă și după o vreme de discuții mă întreabă ce părere am despre internship-ul în străinătate și dacă am auzit de programul Work and Travel USA.



Îmi trecuse ceva pe la urechi dar nu cunoșteam prea multe despre acest program în afară de faptul că era un fel de schimb de experiență.

Cu felul lui interesant și vădit interesat de viitorul arhitecturii - ei, mă împăunez și eu un pic😊,- Bogdan începe să-mi toarne picătură cu picătură informații despre programul work and travel vacanțe specile, ce se întâmplă dacă faci parte din acest program, ce anume trebuie să faci, cine poate face asta, avantajele work and travel și multe altele.
Era foarte bine informat pentru că știa de la un student care fusese  deja plecat cu acest program, așa că mi-a dat nume, date de contact și m-a lăsat să-mi fac singur temele, analizele și să iau hotărâri.
Pe românește spus, ce-și face omul cu mâna lui e sfânt 😆.
M-am pus pe treabă și mi-am luat absolut toate informațiile, am luat legătura cu oameni avizați și am aflat că acest program de Work and Travel este un program realizat cu ajutorul specialiștilor de la CND Vacanțe speciale și Departamentul de Stat al Statelor Unite ale Americii adresat studenților la zi din diverse țări ale lumii care își doresc să meargă în vacanța de vară în Statele Unite pentru a lucra și călători.

Studentul participant în programul de vară Work and Travel SUA merge în America pentru muncă și călătorie pe o perioadă de 4 luni, angajator fiind o companie americană care oferă locuri de muncă studenților din întreaga lume. 
Programul este foarte bine pus la punct cu ajutorul CND Management Solutions cu experiență în conducerea unei agenții Work and Travel, deținătoarea agenției de turism touroperatoare CND Turism - Vacanțe speciale.

Selectarea studenților eligibili se face cu sprijinul agenților de recrutare care reprezintă sponsori auditați de Departamentul de Stat al SUA, de pregătirea pentru SUA se ocupă Vacanțe Speciale, de finanțarea programului se ocupă BRD prin creditul Work and Travel, iar de permisul de muncă se ocupă  sponsorul partener.

Care este scopul?
Acela de realizare a unui schimb cultural internațional și de a familiariza studentul străin cu viața și cultura Americii.

Înarmat cu toate informațiile și feedback-urile pe care le-am găsit m-am hotărât să aplic pentru o astfel de experiență.
Voi avea șansa să cunosc și să compar culturile, să vizitez orașele mele preferate din America și să muncesc pe perioada vacanței.

Am posibilitatea să câștig experiența muncii într-o companie globală, să înțeleg cultura de business, să experimentez situații neobișnuite, să câștig unele abilități necesare vieții, cât și șansa de a mă împrieteni cu studenți Work and Travel din lumea întreagă pe care să-i adaug celor europeni pe care mi i-am făcut în facultate.
Totul într-o vacanță specială: o vacanță în care să călătoresc și să muncesc pe bani și asta nu oriunde ci în America.
Este vis?
Să văd cu ochii mei Chicago și New York - ul, să mă plimb pe Broadway ca prin Centrul Vechi? 
Pare ireal. Și imaginația lucrează...
Mă văd dând o fugă în timpul liber - trebuie să și muncesc-  în Las Vegas - ul cu viața lui trepidantă.
Nu aș rata nici San Francisco  sau o vizită la Hollywood Hill.

Aș profita de orice oportunitate exact așa cum am făcut și în Anglia, diferența fiind că aș munci și aș căpăta experiența unui job plătit, maturitate și independență.
Sunt convins că voi reuși, visul cu mine în vacanța specială de călător - muncitor va deveni realitate așa cum a devenit cel de a studia în Anglia.
Voi fi printre cei care au ce povesti la începutul anului trei.
Sunt convins că pentru mine va fi plus valoare adăugată la ceea ce mai știu din cei doi ani petrecuți deja în Anglia. 

Abia aștept să îi dau vestea lui Bogdan că deja am aplicat pe programul Work and Travel în America și să îi mulțumesc pentru sfaturi.
America tărâmul viselor împlinite, toată lumea visează să ajungă la tine, eu voi și reuși.

Articol scris pentru SuperBlog 2017

Comentarii

Most important

Cadouri unice & love

Vine, vine, vine Black Friday! Update

Dragostea și apa sunt fresh!

Team building & petrecere la munte

rankine.ro
smartprotection.ro
answear.ro%20