Mergi prin viaţă la braţ cu muzica.



Well, recunosc prieteni, nu mă pricep la tehnică - aparatură, de niciun fel.
‘’Soluţii Tri-amp, RCA (altul decât asigurarea), Aux, crossover electronic, coaxial, dynam(nu cel de la vechea biclă 😊)ic range’’, etc.???


Eu ştiu că  EDIFIER este o companie lansată iniţial numai pe piaţa din China, dar chiar aşa să ne vorbească în chineză 😊 ?!?


Ei, nu-i nimic, ştiţi cum se spune: nimeni nu-i perfect!
Dar gata cu gluma, că nu despre asta este vorba.

Mai ales că EDIFIER, de la compania mică iniţial, a devenit o importantă organizaţie internaţională cu operaţiuni în America de Nord, America de Sud, Orientul Mijlociu, Europa şi în regiunile din Asia - Pacific.


Staţi puţin, nu trageţi în … ascultător/iubitor/consumator de muzică!
Am şi eu în casă tot felul de sisteme (home ?!?) - audio, proiectoare, subwoofer, boxe, căşti, cabluri, mufe, CD -uri, chiar şi un instrument muzical (neacordat) transmis din generaţie în generaţie(hi-hi).




Nu ştiu dacă toate acestea, sau măcar un obiect din cele necesare redării cât mai fidele a sunetelor a fost luat de pe magazinultău.ro.
Am aflat însă că sunt profi, au  o gamă largă de sisteme audio, design modern şi revoluţionar şi shhhttt mi-a spus un cunoscător, chiar preţuri bune în raport cu calitatea.
EDIFIER este brand -ul producător de sisteme audio definit de trei concepte:
  • pasiunea pentru sunet - redarea fidelităţii, acurateţii şi sensibilităţii sunetului
  • pasiunea pentru design - constând în revoluţionarea aspectului elegant, modern la exterior
  • pasiunea pentru calitate -  dezvoltând propriul departament de cercetare şi dezvoltare cu secţii care fac ca un produs să fie realizat în totalitate în curtea proprie.


EDIFIER îşi propune să devină lider mondial în furnizarea soluţiilor audio premium oferind cea mai bună calitate si experienţă audio posibilă.


Dar EDIFIER nu este doar un producător de sisteme performante audio ci şi compania care se implică în angajamente faţă de comunitate oferind burse studenţilor de la Institutul de Tehnologie din Beijing, iar prin programul EDIFIER Angel Sound Foundation ajută copiii cu deficienţe de auz să descopere puterea sunetului cu ajutorul implanturilor cohleare.


Chapeau EDIFIER!






Acum, să mă scuzaţi că vă anunţ aşa cam abrupt, dar eu nu voi scrie despre aparatură, pentru că nu mă pricep şi nu are rost.
Voi scrie despre despre muzica din viaţa mea.
Iubesc muzica, ascult cu  maaare plăcere aproape, - atenţie la nuanţă! -, aproape toate genurile de muzică.
De la clasică la rock, dans, pop, etc.
Să spun ce nu-mi place?
Nuuu, hai să -i lăsăm pe cei care iubesc genurile respective cu ale lor şi să nu le facem un proces de intenţie din asta.


‘’De gustibus non disputandum’’.


Am trecut prin multe şi variate experienţe în bucata mea de viaţă de până acum.
Cum am reuşit să le depăşesc?
Ştiţi sentimentul acela că poţi spune lucruri mamei, prietenei, soţului/iubitului până la un punct?
Eu în astfel de momente am avut două puncte de sprijin: scrisul, pe care l-am abandonat dar la care am revenit de puţin timp, şi muzica.
În funcţie de starea în care mă afllam, îmi ‘’acordam’’ genul  şi ascultam muzica aleasă.

Muzica trebuie înţeleasă şi trăită ca orice alt sentiment care te încearcă: să plângi, să razi, să simţi fluturi în stomac, să iubeşti, să empatizezi, etc.
Cu cât sunetul este redat mai fidel cu ajutorul aparaturii moderne, elegante, de ultimă generaţie, cum este cea oferită de magazinultău.ro, calitatea este mai bună iar trăirile sunt mai intense.




Au fost două momente foarte grele prin care am trecut şi în care muzica a avut un rol esenţial.
  • Unul a fost cel în care am pierdut primul om foarte important şi drag din viaţa mea. După perioada de negare, plâns, disperare, perioada în care mi se părea că nimeni nu poate înţelege durerea şi suferinţa mea, am găsit refugiul în muzică.
Totul a început în momentul în care am auzit sunetele pianului vecinei de la etajul inferior.
Nu era o amatoare, era printre primii trei pianişti ai ţării la acel moment.
O făcea cu atâta pasiune, cu dragoste, cu căldură.
Ascultând, îmi dădeam seama că îmi încălzea sufletul, că o linişte mă cuprindea ca un fel de împăcare cu mine, că mă simţeam purtată undeva departe de toată suferinţa, durerea.
Din acel moment am înţeles că muzica de acel gen era ‘’terapia’’ de care aveam nevoie.
Muzica a reuşit să mă ajute să înţeleg că viaţa merge mai departe, că am motive să o trăiesc şi să mă bucur de ea.
M-am înarmat cu materia primă şi am făcut loc în programul meu zilnic acestui ‘’tratament’’.
  • Al doilea moment a fost un complex de împrejurări: o problemă gravă de sănătate, intervenţii medicale, pierderea altui om drag, etc.
M-am simţit învinsă, pierdută, fără rost.
Am încercat să fac multe lucruri, să urmez tot felul de cursuri, să citesc - o altă veche pasiune - când am avut revelaţia să descopăr oameni şi sunet.
Declicul s-a produs când am primit un CD pe care l-am ascultat la sistemul meu audio (home?!?).
Mi-am luat apoi nişte căşti şi ascultam muzică şi scriam, ascultam muzică şi citeam, uneori în acelaşi timp, alte ori separând lucrurile.
Ascultam muzică şi îmi curgeau lacrimile sau zâmbeam, trăind fiecare sunet, fiecare cuvânt al textului (când era) respectiv.
Mă inspiră, mă bucură, mă încântă.


Chiar dacă am ratat Festivalul Enescu, m-am bucurat de muzica fado de pe meleagurile din care am revenit.
Pentru că mă bucur de fiecare oportunitate, trăiesc intens fiecare sunet ascultat fie live, fie folosind sisteme audio din ce în ce mai performante oriunde mă aflu - acasă, în maşină, în avion, etc.
Sunt acum şi posesoarea unei noi perechi de căşti grozave.

Trick & tips:
Achiziţionează produse de pe magazinultău.ro şi mergi prin viaţă la braţ cu muzica.



Îţi place articolul?
Distribuie să afle şi prietenii tăi.



Artcol scris pentru SuperBlog 2017.


Comentarii

Most important

Cadouri unice & love

Vine, vine, vine Black Friday! Update

Dragostea și apa sunt fresh!

Team building & petrecere la munte

Vis împlinit: Work & travel USA

rankine.ro
smartprotection.ro
answear.ro%20