Vrei o vacanţă de vis cu 268 eur de persoană?








Vara este în toi.

La fel şi vacanţa.

Până şi oraşul pare puţin invidios că aglomeraţia este mai mică.

Şi te întreb pe unde eşti în vacanţă?

Sau încă nu ai plecat şi urmează?

Având în vedere că avem parte de capricii extreme ale vremii, dacă se poate spune aşa, te întrebi încotro?
În Grecia şi Turcia sunt furtuni şi inundaţii.

Dacă eşti pe-acolo, parcă vezi cu alţi ochi vacanţa.
În Muntenegru şi Portugalia sunt incendii de vegetaţie.

Dar nu te speria.

Vremea îşi face de cap mai peste tot în lume şi noi suntem într-o continuă adaptare a noilor vremuri.

Dacă în wish list-ul tău se află una din aceste destinaţii, de altfel foarte frumoase şi căutate, doar informează-te puţin mai mult şi vei putea lua ceva măsuri.




Dacă nu ai aceste gânduri, îndreaptă-te către Tenerife!

De ce?

Ţi-am dat câte va motive aici.

Dar astăzi îţi voi povesti despre una din vacanţele mele pe insulă.

După ce descoperisem cât de frumoasă şi cât de bine îmi făcea o vacanţă în Tenerife, dorinţa de a reveni era (este) mare.
Foarte mare!😛

Din motive obiective, nu o puteam face la acel moment.

Ce crezi că a urmat?

M-am aşezat pe laptop şi am început să caut articole, imagini, tot ce era legat de Tenerife.

Şi... Surpriză: găsesc un anunţ de cazare într-un apartament cu 250 euro.





Mi se părea o glumă.

Trimit imediat e-mail şi mi se confirmă.

Ba mai mult, nu dorea toată suma înainte, ci doar un avans.
.
M-am consultat cu ''gaşca'' şi am convenit să mergem (2 familii, deci 125 E/familie).

Ok.

Rezervat. Rezolvat cazarea.

Următorul pas era mai... greu.
De ce?

Era vorba de biletele de avion.

Cum să găsesc nişte bilete în aşa fel încât să-mi permit?
Frământarea era mare, îţi imaginezi.
Mă şi vedeam pierzând cei 5o euro avans.
Glumesc.
Nu am trimis banii până nu am găsit bilete.






Dar...

Stai să vezi şi să nu crezi.

Vorba vine, ştii doar.

Ba să crezi, îţi spun purul adevăr.

După ce obosisem laptop-ul de atâtea simulări şi căutări pe toate site-urile posibile şi imposibile, ca din întâmplare intru şi văd o ofertă de 9,9 euro Bucureşti- Bruxelles.

Caut rute, combinaţii, etc şi găsesc mai departe:
Bruxelles -Barcelona; Barcelona-Tenerife. Dus.
La întoarcere a fost Tenerife Sud- Bruxelles; Bruxelles -Bucureşti.
Total 98 euro/persoană.

Hmmm. Accesibil, nu?
Am luat doar un bagaj de cală pentru întoarcere.
''Gaşca în delir''!

Ok.
Calculul ieşise super bine.
Nu ţi se pare?
Erau deci 125 e + 196 e/familie. 321 euro total.
Din aceştia, dădusem 246 e.

Ce părere ai?
Pare tentant?

Chiar aşa.
Urama ca la destinaţie să dăm diferenţa de 75 de eur.
Cu biletele şi cazarea rezolvate, mai rămânea problema meselor şi alte cheltuieli de acolo.

Dar stai să vezi cireaşa de pe tort.
Omul, super, super, super.
Ne-a aşteptat la aeroport, ne-a dus la destinaţie şi la plecare la fel.

Aperamentul cu 2 dormitoare şi sufragerie cu bucătărie deschisă, totul utilat, curat, tv, wi-fi.
Situat în Fanabe Costa Adeje la "doi paşi'' de supermarket, unul dintre cele mai bune ale lor, Super Dino.
La câteva sute de m de plaja Fanabe si El Duque.
Ne-a dat harta cu traseele bus-urilor(Titsa), cu plajele, supermarket-urile şi restaurantele, zonele unde putem mânca, etc.

Disponibilitate, tips-uri, totul de nota 10!
.
O zona liniştită şi foarte frumoasă.




Am avut parte şi de o aventură pe care am trecut-o la "haioase''😊
Eşti curios să  povestesc?

Plecăm cam a treia zi cred, după ce luăm mic-dejunul, în explorarea insulei.
Ne plimbăm, luăm prânzul, ne odihnim la o terasă pe faleză, iar căutăm, mai facem un popas la o bere.. se însera.
Am uitat să consultăm harta cu orarul şi traseele.
De fapt uitase harta cu totul.😃

Realizăm într-un târziu, mergem în cea mai apropiată staţie şi luăm unul din bus-uri spre Fanabe.
Intrebăm şoferul dacă ajunge la Fanabe pentru a fi siguri că este ok şi urcăm.

Mergem ce mergem şi ajungem la capăt.
Nu semăna deloc cu locul în care trebuia să ajungem.
Noapte, întuneric.
Nedumeriţi întrebăm din nou şoferul.
Atunci am înţeles că nu ştia engleză şi că ne dusese la Fanabe Beach (ha-ha).
Ne linişteşte în felul lui (semne), spunându-ne că putem lua altceva de acolo.
Nu, nu era deloc aşa.




După ce ne-am plimbat noi ceva pe-acolo, de la un bus la altul (era capăt şi probabil un fel de loc de retragere), urmăm şi noi un grup (ruşi) care mergeau la un restaurant.
Luăm o bere şi găsim pe cineva care ştia engleză. 
Ne-a explicat că trebuie să luăm bus-ul următor înapoi câteva staţii (exact), apoi luăm ce trebuia până la destinaţie.

Dacă eram singură, mai mult ca sigur era o întâmplare ce m-ar fi băgat în toţi sperieţii.😂
Aşa, ne-a fost învăţătură de minte să nu mai plecăm fără memorie (harta) şi să fim mai atenţi la nuanţe (hi-hi).

De aceea m-am apucat eu de spaniolă (ha-ha), am spus aici.

Haios?

Vrei să ştii cam cât ne-a costat mâncarea, biletele (bono card), bere şi altele?

Stai să-ţi spun.

În primul rând că ne-am luat mâncare din supermecado (SuperDino şi Mercadona) care sunt super -super aprovizionate- pentru dimineaţă, eventual prânz.
Nu pentru toate zilele prânz /cină, pentru că am mers şi la restaurante.

Preferăm locurile cu preparate din peşte, sau supe şi mâncare specific lor.

Ne-am luat şi bere, sucuri, fructe, apă-nepărat, pentru că nu este bună cea de la chiuvetă-din supermercado, dar am băut şi la terase (1-1,5 euro halba de Dorada),  în plimbările noastre şi sucuri, cafea, etc.



Groso modo, cam 215 ero, inclusiv transportul.

Nu ne-am luat excursii.
Am mers tot cu transportul în comun.
Ne-am făcut singuri traseele.

Şi da, ne-am făcut şi pofte.
Adică ne-am oprit o seară la o terasă cu muzică şi sangria, una la o altă terasă, una în care am servit peste, sau am fost la El Cine- mâncare (peste şi fructe de mare) şi bere, sucuri.(~30 euro)
Îţi voi pune mai jos nişte bonuri spre exemplificare.

Cam asta ar fi în mare.
Trăgând linie, ce rezultă?
Cocluzie = 536 euro.

Să spunem 550 euro
.
Cum ţi se pare?

Nu-i aşa că imposibilul este posibil?

Presupunând că ai dori şi ceva cadouri sau pur şi simplu diverse pentru tine -parfumuri, haine, etc- ai mai putea cheltui vreo 160 -200 euro.




.
Am luat în calcul 2 parfumuri ( for you & him), şi câteva lucruri de la Zara/H&M etc.

Sigur dacă ai mai mulţi, ai unde şi cum să-i cheltuieşti, vezi aici.

A şi nu raţa în acest caz o seară la El Molino Blanco -San Eugenio- Costa Adeje.

Ce zici?
Merită?

Tu cam cât cheltuieşti pe o vacanţă?

Pentru mine, vacanţa aceea a fost minunată.

Ce a fost mai puţin plăcut?
Faptul că am avut 2 escale la dus, iar la întoarcere am stat cam mult în aeroport.
Dar cred că este un neajuns minor în comparaţie cu câştigul, nu-i aşa?




Am fost cu oameni dragi, am văzut şi simţit din nou tot ce oferă această insulă.

Până la urmă, nu acesta este esenţialul?
Doar nu mergi în vacanţă pentru cumpărături.
.
Iar faptul că am reuşit mai întâi să plătesc biletele de avion şi am avut răgazul să strâng pentru restul, a fost foarte binevenit pentru bugetul meu.

A, că le poţi îmbina, da.
Clar.
Dar doar dacă îţi permite bugetul. Vezi aici.


Dar să rămâi acasă doar din acest motiv, nu.

Gata, încep căutările pentru următoarea vacanţă.
Te ţin la curent.

Spor & vacanţă frumoasă!
 






 
Pentru sfaturi şi idei de vacanţă nu ezita să mă contactezi.
 

Felicitări pentru că ai citit articolul.
Dacă consideri că articolul a fost util, distribuie-l să afle şi prietenii tăi.

Comentarii

Most important

Vrei să povestești și să câștigi o vacanță de 1000 euro?

Parteneriat pentru mame cu ...Citește tu mai departe.

Cadouri unice & love

Ce eram, unde-am ajuns, ce va urma...?!?

vonmag.ro