La o bere cu prietenii



 Oktoberfest!

Toată lumea aşteaptă Oktoberfest.
Desigur, toată lumea care iubeşte berea.
Oktoberfest este o sărbătoare pentru toate gusturile.
Bere plus muzică, veslie, oameni.


Anul acesta Oktoberfest se va desfăşura în perioada 7  şi 17 septembrie la Braşov în locaţia fostului stadion Municipal.
La organizare dau o mână de ajutor cei de la Bere Ciucaş.
O bere bunicică dar la preţ mic.

Îmi place berea. Berea bună.
Mai ales vara, rece, servită în căni/halbe /pahare brumate, cu spumă de două degete cu prietenii sau familia.
Gustul este amplificat dacă eşti într-o companie plăcută.


Mă duc cu gândul la o vacanţă cu cortul, pe Muntele Roşu.
Gaşcă mare.
Băieţii urcă pe munte.
Noi fetele, rămânem la bază.
Aveam cu noi bere şi coniac.
Se lăsase seara, şi cum la munte este răcoare, ne cam cuprinsese tremuriciul.
Nu ştiu de unde sau dacă am auzit vreodată despre bere cu coniac, dar mie îmi vine ideea să punem un strop de coniac în bere.
Ne-am încălzit şi înveselit pe loc.
Au găsit băieţii mâncarea gata şi o veselie demnă de vacanţă.
Seara a fost încheiată cu jocuri şi concurs de bancuri.
A rămas în amintirea tuturor.

De fapt, acesta este esenţialul: ambianţa, compania celor dragi.

Îmi place să savurez berea.
Şi cel mai mult, în vacanţă la o terasă cu marea aproape şi cei dragi
.

Tie cu cine sau in ce context iţi place sa bei berea?

Ai fost la vreun Oktoberfest?
 Hai că poate anul ăsta este vremea să ajungem!

Distribuie să afle şi prietenii tăi pentru bucuria a savura o bere.

Comentarii

Most important

Vrei să povestești și să câștigi o vacanță de 1000 euro?

Parteneriat pentru mame cu ...Citește tu mai departe.

Cadouri unice & love

Ce eram, unde-am ajuns, ce va urma...?!?

vonmag.ro