Interviu cu Gina Bradea: secrete, reţete, poveşti.





          Ciao!





După cum ţi-ai dat seama probabil, astăzi te port într-o călătorie...până în Italia.

De ce am ales Italia?

1. Pentru că şi Italia este o destinaţie minunată de vacanţă vezi *Cinque Terre, Milano, Lacul Como, Roma, Alborelbelo, etc .
2. Aşa cum mă ştii, îmi place să îmbin lucrurile.

De această dată îmbinăm destinaţiile de vacanţă cu gastronomia.

Pentru asta, drag prieten, astăzi am ales acest fel de călătorie.
Am să spun/scriu câteva gânduri ale mele despre toate acestea.

Este vorba de Gina Bradea.

Blogul Poftă bună cu Gina Bradea, este un blog de reţete culinare.




Aşa cum îi place ei  să se autocaracterizeze, este o moldo-dobrogeancă.
Plină de viaţă şi idei.
Reţetele sale sunt originale, direct de la sursă.
Stie să pună exact ingredientele potrivite pentru un gust desăvârşit.
De la boemul Păstorel Teodoreanu la Panait Istrati şi Eugen Barbu, cum altfel dacă nu talent s-ar putea numi felul în care scrie Gina poveştile din reţetele ei?
Că doar am vorbit de rădăcinile ei!
Modova si Dobrogea.





Şi tu iubeşti stilul original, îţi place să fii tu, nu-i aşa?

Cum bine ştii, mie îmi place să spun ''unique''!
Pentru asta şi pentru încă câteva puncte în comun cum ar fi iubirea de frumos, muzică, lectură, copiii, flori dar mai ales călătorii, am descoperit-o şi plăcut-o pe Gina Bradea (am spus aici).

Multă lume găteşte şi mulţi au şi pretenţii!
Gina Bradea are însă o cultură a gătitului.
Un cult al mesei.

Am descoperit reţetele Ginei în perioada în care îmi căutam propriul drum. Află de aici.
Apoi i-am aflat povestea -foarte interesantă!!!- pe care o găseşti aici.
Ajunsă în Italia, a dorit că pasiunea ei pentru gătit să n-o păstreze doar pentru ea ci dimpotrivă, să o împărtăşească întregii lumi.




Vrei să afli de ce am ales-o (a se citi plăcut-o) pe Gina Bradea?

Mă fascinează oamenii tenaci.
Oamenii care nu renunţă la primul hop.
Oamenii ''zdraveni'' cum îmi spunea mie bunicul.
* Aici zdravăn are semnificaţia de ambiţios, răzbătător, muncitor/tenace.
Si se referea mai ales la femei😉

Îmi plac oamenii talentaţi, cu umor fin pus cu drag în vârful peniţei (tastei 😊).

Pot spune cu mâna pe suflet (mă ştii doar sinceră) că aşa este Gina Bradea!
Eu o consider o poveste de succes a unui român în lume (Italia). 
Si un ambasador veritabil.
De ce spun asta?
Pentru că a dus cu ea, peste graniţe şi tradiţia românească în ale gătitului împletită cu originalitate, savoare şi  umor.


Pe lângă blogul ''Poftă bună cu Gina Bradea"  palmaresul Ginei mai conţine:
- un canal  de youtube
- o carte de bucate publicată ''Poftă bună cu Gina Bradea. Retete simple de mare efect''
- colaborează cu ziarul ''Gazeta Românească'' din Italia
- are o emisiune - ''Poftă bună cu Gina Bradea'' la radio Ro USA în America
- are o emisiune radiofonică la Radio Kool Fm România - ''KOOl Food''


Dar mai multe aflăm mai bine chiar de la Gina Bradea, care mi-a făcut onoarea de a-mi acorda un interviu.




 Esti curios? Iată-l:

1. Gina Bradea, eşti fără doar doar şi poate , un brand.
Cum l-ai construit?


Gina Bradea : Nu ştiu cât de mult sunt un brand, nu mă consider o vedetă, pentru că nu sunt.
Pur şi simplu am 2 mari pasiuni: gătitul şi scrisul, pe care le-am transpus aici, în acest blog culinar.
Am gătit şi am povestit despre asta, în felul meu poznaş de moldrogeanca 🙂

2. Aşa cum spui tu, eşti o moldo-dobrogeancă - zone încărcate de tradiţie şi în ale gătitului.
De unde însă talentul şi inspiraţia?

Gina Bradea :Am avut norocul ca în familia mea să se gătească foarte bine, atât în partea maternă, cât şi în cea paternă. De la familia mamei am reţete moldoveneşti, de la sat, aşa cum găteau babele. Din partea tatălui am reţete dobrogene şi lipoveneşti, multe reţete fabuloase cu aromă acelui tărâm fantastic.
Plus că am foarte multe cărţi de gastronomie şi peste tot pe unde merg caut cărţi, caiete cu reţete, adun reţete şi arome noi.



3. Reţetele tale toate, sunt gustoase şi conţin un strop -2,3- de dragoste.
Ce mai pui în ele pentru a le desăvârşi?

Gina Bradea : Suflet, bunătate, câte-un zâmbet, totul asezonat din belşug cu empatie. Şi nu mă zgârcesc la condimente proaspăt măcinate şi ierburi de tot felul, uscate de mâna mea. Mâncărurile mele sunt foarte aromate.

4. Ai o reţeta/mâncare de suflet? Care este aceasta?

Gina Bradea: Îmi plac multe mâncăruri: nu rezist la sarmale de orice fel, de post sau cu carne, îmi place enorm peştele, dar şi legumele şi fructele proaspete şi parfumate.
Îmi place mâncarea cu gust, mâncată alături de oameni care-mi plac. Nu am fiţe, mănânc aproape orice, oriunde, cu oricine. Pentru mine omul sfinţeşte locul.



5.Tonul vesel care te caracterizează se regăseşte în scrierile tale.
Ce rol are el în ''lucrarea' reţetelor?

Gina Bradea : E felul meu de a fi. Nu e ceva forţat. Aşa sunt eu, veselă. Unora le place, altora, nu.
Eu râd în continuare şi fac glume, asta face parte din mine.

6. Crezi că se pot face lucruri fără pasiune? 
Dar fără ''învăţătură''?

Gina Bradea: Degeaba ai pasiune, dacă nu ai învăţătură, şi invers. Ambele merg mâna-n mâna cu multă muncă.

7. Ai dus tradiţia românească şi peste hotare şi ai transformat gătitul în artă, transpusă în blogul de reţete. Care este mesajul  pe care vrei să-l transmiţi?

Gina Bradea: Eu ştiu ce mesaj vreau să transmit, dar fiecare înţelege ce vrea şi ce simte. Mă bucur când văd foarte mulţi oameni care înţeleg cu adevărat mesajul meu: e foarte sincer, dar are şi o doză de subtilitate.

8. Cum vezi perioada trăită dinainte de a te ocupa de acest business versus perioada de acum cu tot ce implică ea?

Gina Bradea: Fiecare perioada are farmecul ei. Eu apreciez tot ce am trăit şi învăţat întotdeauna. Mi se potriveşte ceea ce fac acum şi-mi pare rău că am amânat atât de mult până mi-am făcut blogul. Îmi place.

9. Găteşti sănătos, folosind produse cât mai naturale. 
Ţi-ai propus să scrii şi reţete pentru oameni cu tot felul de restricţii/probleme medicale?

Gina Bradea: Scriu deja reţete pentru diferite afecţiuni şi dau sfaturi celor care au nevoie de idei de meniuri zilnice sau pentru diferite ocazii.

10. Câteva lucruri despre tine, omul şi proiectele tale.

Gina Bradea: Sunt om, mama, soţie, un om simplu şi vesel. Îmi doresc să trăiesc liniştită, peste câteva luni ne întoarcem definitiv în România şi ne mutăm la ţară, în Dobrogea. E timpul să ne adunăm de pe drumuri.
Vrem să ne cultivăm hrana noastră şi a copiilor, să creştem porc şi păsări şi abia aşteptăm să devenim bunici. Cu siguranţă ne vom răsfăţa nepoţii.
Doar acestea sunt proiectele mele, restul las să vină de la sine, nu-mi mai fac planuri deloc. Trăiesc clipa.
Şi e minunat de bine aşa.




Mulţumesc Gina Bradea pentru interviu.
A fost o reală plăcere să aflăm câteva din ceea ce faci, ceea ce eşti.
Sunt mândră şi onorată că te-am cunoscut virtual şi sper să nu rămână doar atât!
Cu siguranţă mai ai multe de spus.
Şi eu intrebări (hi-hi)
Mult succes şi spor în continuare!

Fotografiile sunt preluate si  aparţin exclusiv Ginei Bradea.
Am preluat doar cateva asa, de sezon !

Tips: Află secretele din reţetele Ginei şi vei avea succes garantat când vei găti, oricât de antitalent eşti in ale bucătăritului.

Bonus: Incearcă reţeta de cafe frappe sau lichior de pepene/capşuni/cireşe/vişine, etc.
Yaammmyyy😋


Cafe frappe  reteta Ginei Bradea (pentru exemplificare😊)


* Pentru inspiraţie vacanţe, vezi aici.


Felicitări pentru că ai citit articolul.
Dacă consideri că a fost util, distribuie-l să afle şi prietenii tăi.




























Comentarii

Most important

Cadouri unice & love

Vine, vine, vine Black Friday! Update

Dragostea și apa sunt fresh!

Team building & petrecere la munte

Vis împlinit: Work & travel USA

rankine.ro
smartprotection.ro
answear.ro%20