Ce bloguri citesc si recomand



Bun găsit mon  cher!

Ce faci atunci când nu poţi ieşi,  nu este vreme de  plajă, bălăceală şi totuşi vrei să te relaxezi?
Sunt şi zile din acestea, nu?
Eu, citesc.
Îmi place tare mult să citesc.
Citesc cărţi, reviste, bloguri. 

Vrei să afli ce bloguri interesante citesc? 
Ce bloggeri minunaţi ştiu?

În cele ce urmează, îţi voi da câteva sugestii de bloguri şi bloggeri.
Nu orice fel, ci unele din care să rămâi cu ceva.

1.Well, chiar dacă par subiectivă, te asigur că nu este aşa, citesc Luxury adventure by Ioana Budeanu.
Tu ştii că este şi blogger la Huffington Post nu?
Cum? Nu ştiai?
Da, Ioana Budeanu este şi pe Huff Post.
Acum mă mai bănuieşti de subiectivism?
Ţi-am spus doar că mă caracterizează sinceritatea.

Sigur că în primul rând citind-o pe Ioana, nu am nicio şansă să mă/te plictisesc.
Zilele acestea ne-a ''incitat'' cu articole sau post-uri ca #TenerifeFromAbove, #SingaporeFromAbove, #BaliFromAbove.
Destinaţii luxury sau la indemâna oricui, sigur îti trezeşte pe loc dorinţa de a călători.
Toate amintirile, trăirile.




Cel mai recent şi interesant  articol este ''What I've learned from The Ritz-Carlton team''
Dar câte nu ai de aflat şi învăţat de Ioana Budeanu?
Articole, cursuri, sfaturi, tips & trics de moment.
Te îndemn să o citeşti neapărat.
Vei afla ce înseamnă experienţă!
Asta înseamnă emoţie, călătorie, fericire, muncă şi senzaţii tari!
Dar să nu uit: Ioana are şi câteva cărţi scrise pe care le găseşti aici .

                                  



2. Tot cu gândul la călătorii, căci nu-i aşa, tot omul vrea măcar o mică vacanţă, mergem lipa-lipa pe urmele Simonei & Alex.
Nişte tineri care transmit prin articolele lor.
Poate că chiar tinereţea lor fac să simţi mai bine prospeţime şi curaj în ce scriu/spun.
Sunt veseli şi inspiraţi fie că transmit din Asia fie din România.
Cum de la primul articol m-au captivat,  pot spune sincer că mă felicit pentru descoperire.
Clar, foarte clar sunt grozavi!
Îi simţi sinceri şi apropiaţi.  Reali.
Dau tot feluri de ponturi: despre bilete, despre cum să călătorim mai mult, unde putem merge în calatorii, etc.
Sunt pe fază.
Mie una îmi plac tare- tare. Sunt convinsă că şi ţie.
Dacă încă nu i-ai descoperit, citeşte aici.
Recent Simona a dat si un interviu, foarte interesant.
Eşti curios? Îl găseşti  aici.

Buuun.
Vrei sa afli ce am mai descoperit?
Ce mai avem noi pe aici?
Rămâi cu mine.




3. Păi, de ceva vreme,  la recomandarea Ginei Bradea, blog de reţete culinare ce mă inspiră şi pe mine de multe ori, am început să citesc şi să urmăresc Blogul Otiliei.
Pe lângă faptul că oferă informaţii medicale - nu am făcut cu toţii medicină!- are talent, nerv, este spumoasă, plăcută la citit.

Şi cum să nu fie bun la casa omului, un ''sfatul medicului''?
Iar când utilul îşi da mâna cu plăcutul, acesta este şi mai preţios!

Aşa cum chiar ea ne spune, este un bog despre medicină pentru toţi, poveşti şi multe râsete.
Simplu, clar, concis!
Ce spun eu?
Că articolele sunt pe înţelesul tuturor.
Si a celor fără studii de medicină.
Că la sfârşitul articolului rămâi cu informaţia şi cel puţin un zâmbet în colţul gurii! 
A da, foarte bine. Ai intuit corect.
Are şi talent scriitoricesc!
Am fost curioasă şi la verificări a ieşit pe plus: a scris şi ...2 cărţi.
''Femeia cu şapte pălării'' şi ''Poezii vânate de fisc'' sunt titlurile.
Nu le-am citit încă, urmează să le comand şi promit să revin. 
Dar recomand să îi citeşti blogul.
Vei descoperi că ai ce afla, nu e timp pierdut.




Câte din cele ce ţi-am spus/scris ştiai?
Sau ce îmi poţi recomandă tu?

4. Eu aş mai avea ceva:  Travel girls.
Este alt blog de călătorii.
Fetele de Travel girls  Narcisa şi Loredana, scriu despre idei de călătorii,  vacanţă şi de weekend.
Despre călătorii cu copii, dar şi  destinaţii, cazări, sfaturi.
Sunt foarte active, practice şi frumoase sufleteşte.
Din orice experienţă/călătorie scriu, reuşesc să facă imaginea tabloului în care ai vrea să fii.
Însă nu pentru că sunt 2 fete frumoase şi tinere, le citesc eu ci pentru talentul şi munca lor.
Tot pentru asta au fost şi premiate (Roblogfest şi Elle- cel mai bun blog de călătorii).




5. Aş aminti şi emigrantiintenerife care au nişte experienţe foarte interesante.
Începând cu emigrarea lor în Tenerife şi terminând cu naşterea acasă.
Dar nu doar despre acestea!
Merită să le afli!
Sunt foarte... vii aceste  articole.
Sunt din viaţă si despre viaţă.

6. Nu-l ''sări'' nici pe Răzvan Pascu! 
Urmărindu-l pe Răzvan vei vedea lumea cu alti ochi.
Poţi merge impreună cu el in diverse locuri si vei beneficia de multă informaţie, documentare bună, vacanţe la care doar visezi, implinite.
Dar mai bine convinge-te singur, citind Răzvan Pascu! 

Ce ar mai fi?

7. În preocupările mele de a învăţa cât pot despre blog, ca un începător ce sunt, am căutat şi am
 găsit blogul de aici.
Cosmin Creţu desluşeşte pentru cei care sunt începători (like me!) tehnici, experienţe, sfaturi aplicabile.
Se face înţeles, foloseşte termeni cât se poate de concreţi şi simpli.
Prezentările sunt de natură, să nu te facă să-ţi pierzi interesul sau să-ţi prinzi urechile.
Am intrat pe multe bloguri din această nişă, dar sincer, acesta este cel mai aerisit.
Nimeni nu se naşte învăţat.
Sau, în toate este un început.
Dacă vrei să înveţi o poţi face şi de aici..
Dacă şi tu ai astfel de preocupări  îţi recomand acest blog. 

8. Sigur că şi mie îmi place  fashion-ul!
Bănuiesc că şi ţie!
Atunci, hai să vedem ce găsim la acest capitol.
Îmi place şi citesc din această nişă Janina Nectara, Monica Tand.
Sigur că nu sunt singurele, dar deocamdată mă opresc aici.
Acestea  sunt cele câteva exemple care îmi plac cel mai mult şi pe care ţi le recomand cu drag.

Dacă consideri că articolul a fost util, distribuie-l să afle şi prietenii tăi.

Comentarii

  1. Multumesc frumos pentru apreciere, dar si pentru sugestii. Citesc bloguri care-mi plac, nu ma intereseaza daca sunt ..mari" sau mici. Ma intereseaza daca au ceva de spus, ceva cu adevarat interesant. La tine am gasit si voi reveni. Si am gasit si printre sugestiile tale ceva care mi-a atras atentia :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Most important

Interviu cu Gina Bradea: secrete, reţete, poveşti.

Unde mancam?

Soluţii pentru a uşura zborul cu avionul

Cum gestionam ....